Welkom

Welkom op de Website van de H.S.V. "Het Baarsje" Blokzijl.

Het is voor het eerst in het bestaan van de vereniging dat deze op het internet actief is. De vereniging is opgericht in 1950. Het doel van de vereniging is de hengel sport voor iedereen te promoten zowel recreatief als in wedstrijdverband. De vereniging telt momenteel 307 leden waarvan 19 jeugdleden, 24 extra vispassen, 25 vrouwen en 73 senior plus leden. De Hengelsportvereniging is aangesloten bij Sportvisserij Nederland en Sportvisserij Oost Nederland.

16-01-2024 bijgewerkt.

Volg ons ook op

Koop HIER uw Vispas 2024 online en u kunt direct vissen!!!

Koop HIER de Nachtvis- en/of Derde hengeltoestemming!!!

Welkom

Welkom op de Website van de H.S.V. "Het Baarsje" Blokzijl.

16-01-2024 bijgewerkt.

Volg ons ook op

Koop HIER uw Vispas 2024 online en u kunt direct vissen!!!

Koop HIER de Nachtvis- en/of Derde hengeltoestemming!!!